Árugazdálkodó és termékfelelős specialista
A fő feladatok:
- a cégcsoport által kizárólagosan forgalmazott SCHÜCO és JANSEN termékrendszerek, azok műszaki összefüggéseinek, sajátosságainak megismerése
- a termékrendszerek rendelési anyaglista kalkulációjához használt szoftverek működési alapelveinek megismerése
- az ügyfelek anyaglistáinak értelmezése, összetett cikkek értelmezése, felületkezelések típusainak megismerése
- a licensz-jogosult termékgyártók gyártási szabályainak megismerése
- az alapvető gyártási folyamatok és azok termékminőségre gyakorolt hatásainak megismerése
- a jelentősebb projektek anyaglista előkészítésének ellenőrzésében közreműködés
- a mindenkori rendelésállomány teljesítéséhez szükséges optimális árukészlet beszerzési igényeinek feltérképezése, elemzése és véglegesítése
- az értékesítő és a logisztikai kollégák munkájának folyamatos támogatása
továbbá a későbbiekben
- éves, negyedéves beszerzési kontingensek nyomonkövetése
- folyamatos kapcsolattartás a szerződött gyártókkal, mennyiségi és határidős egyeztetések bonyolítása
- folyamatos egyeztetés a konszern többi készletgazdájával és a kapcsolódó társosztályok kollégáival
Az elvárásaink:
- elsősorban műszaki vagy műszaki-gazdasági felsőfokú képzettség
- 1-2 év beszerzői vagy műszaki kalkulációs szakmai tapasztalat
- magabiztos német és/vagy angol nyelvtudás szóban és írásban
- felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (Outlook, Word, Excel, vállalatirányítási rendszer)
- folyamatszemlélet, kiváló logikai és szervezőkészség
- kitűnő problémamegoldó és gyors döntéshozó képesség
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- építőipari vagy szerszámipari termékismeret
- hasonló munkakörben betöltött 5 évnél több tapasztalat és gyakorlat
- a német és angol nyelv magabiztos ismeretén kívül egyéb nyelvtudás szóban és írásban
Amit kínálunk:
- folyamatos fejlődést és kihívást jelentő érdekfeszítő és sokrétű szakmai feladatok
- versenyképes munkabér
- kellemes és biztonságos munkahelyi környezet
- hosszú távú munkalehetőség egy stabil hátterű nemzetközi cégnél
- barátságos, támogató közösség és emberközpontú vezetőség
Salesforce – CRM megoldás fejlesztő mérnök
A főbb feladatok:
- A cégcsoporton belül a Salesforce központi kapcsolattartójaként aktív együttműködés kialakítása a kulcsfelhasználók, az IT-részlegek és a külső szolgáltatók között
- ERP / CRM interface aktív tervezése, kialakítása és működtetése a Salesforce alkalmazáshoz Microsoft Dynamics AX, D365 és iScala kapcsolódással, a társrendszeri fejlesztőkkel való aktív együttműködés
- Szoros együttműködés a cégcsoport országainak lokális felhasználóival a Salesforce egyes moduljainak fejlesztésében, nemzetközi bevezetésében és működtetésében
- Technológiai alapú új megoldások kidolgozása és megvalósítása, szorosan együttműködve az értékesítő, a logisztikai és a pénzügyi osztályokkal
- Dokumentációk elkészítése, felülvizsgálata, aktualizálása, verziókezelés,
- Innovációs megoldások aktív keresése a Salesforce és egyéb más CRM szoftverek területén és ennek alapján lehetséges koncepciók és felhasználási lehetőségeket kidolgozása, a javaslatok bemutatása az érintett területek felelőseinek
- A vállalat belső folyamatait támogató egyéb alkalmazások fejlesztésében való aktív részvétel
Az ideális jelentkező felé támasztott elvárások:
- Befejezett tanulmányok az üzleti informatika vagy informatikához kapcsolódó területeken
- Legalább 3 éves szakmai tapasztalat az IT programozás és tanácsadás területeken
- Aktív informatikai ismeret és tudás (adatbázis kezelés, programozás)
- Csapatban való együttműködési képesség és emellett önálló és hatékony munkavégzés nemzetközi környezetben
- Angol nyelv magabiztos ismerete és aktív használata
- Utazási hajlandóság a konszern tagvállalatok között
A pozíció betöltéséhez előny jelent:
- Salesforce vagy más CRM rendszerek bevezetésében szerzett tapasztalat
- Projektmenedzsment-módszerek ismerete és jó prezentációs képesség
- Tapasztalat és jártasság az értékesítési folyamatok leképezésében, a folyamatirányítás és a kontrolling területén
- Fejlesztési és rendszertervezési módszertanokat ismerete, használatukban való jártasság
- Német nyelv ismerete, esetleg kelet-európai nyelvek (bolgár, román, szerb-horvát) ismerete
Amit kínálunk:
- folyamatos szakmai fejlődés és kihívásokkal teli, változatos munkafeladatok
- versenyképes jövedelem
- rugalmas munkaidő, egészséges munkakörnyezet
- biztos vállalati háttér egy lendületes, támogató, nemzetközi csapattal
Jelentkezés: magyar és angol nyelvű képes önéletrajzzal (mindkét nyelven szükséges!)
Export logisztikai ügyintéző
A főbb feladatok:
- a cégcsoport országaiban működő vevők és a cégcsoport vállalatai belső megrendeléseinek feldolgozása, nyomon követése és dokumentálása a rendeléstől a kiszállításig
- a forgalmazott termékek, termékrendszerek alapszintű ismeretének elsajátítása
- az ügyfelek szerződéses feltételeinek ismerete, nyomon követése
- folyamatos kapcsolattartás a raktári és a beszerzési kollégákkal
- részvétel az éves leltározás adminisztratív lebonyolításában
- mennyiségi, minőségi reklamációk kezelése, rendszerezése
Az ideális jelentkező felé támasztott elvárások:
- legalább középfokú végzettség
- magabiztos német vagy angol nyelvtudás
- export/import logisztikai folyamatok ismerete
- ügyfélközpontú magatartás
- jó kommunikációs készség, csapatmunkára való hajlandóság
- MS Word, Excel, egyéb MS Office programok, vállalatirányítási rendszer felhasználói szintű ismerete
- megbízhatóság, precizitás, rendszerszemlélet
- stressz-tűrő képesség
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- MS Dynamics AX, MS D365 és/vagy iScala rendszer ismerete
- műszaki, építőipari, alkatrész forgalmazáshoz kapcsolódó szakterületen szerzett korábbi ismeret, tapasztalat
- egyéb, a német és az angolon kívül más dél-kelet-európai nyelvek magabiztos ismerete
Amit kínálunk:
- versenyképes jövedelem
- fejlődési, tanulási lehetőség egy nemzetközi cégcsoportban
- jó hangulatú, dinamikus csapat
- egészséges környezetre és életvitelre törekvés a céges működésben
Üzemeltető karbantartó
Feladatok:
- általános terv szerinti ellenőrző és megelőző karbantartói feladatok ellátása
- kisebb, esetileg felmerülő általános szerelési, javítási munkák elvégzése
- hibaelhárítási feladatok ellátása, kapcsolattartás szakcégekkel
- épületrészek felújítása során előkészítésben, költözési tervezésben aktív részvétel
- közreműködés a gépkocsiflotta üzemeltetésében, a szervizelés megszervezésében
- az üzemeltetési és karbantartási feladatok dokumentálása, jelentések készítése
Elvárások:
- szakirányú műszaki képesítés
- hasonló területen szerzett tapasztalat
- jó műszaki érzék és problémamegoldó képesség
- a cég részlegeivel való aktív együttműködés
- proaktív kommunikáció
- alapvető felhasználó szoftverek (MS Outlook, Excel, Word) ismerete
- B kategóriás jogosítvány
Előnyt jelent:
- villanyszerelői és/vagy víz-, gáz-, fűtésszerelői, technikusi vagy hasonló végzettség
- gyengeáramú rendszerek ismerete
- targonca vezetői engedély
- építőipari kivitelezői tapasztalat
Amit kínálunk:
- kiemelkedően stabil munkahely hosszútávú foglalkoztatással
- igényes munkakörnyezet, kitűnő munkaeszközök, versenyképes jövedelem
- szakmai fejlődés, nyelvtanulási lehetőség
- változatos feladatok egy különösen dinamikus csapatban
- általános egyműszakos munkarend hétköznaponként 7:00 órától
- munkavégzés helye: Újpest, 4.ker. Baross utcai telephely
Raktáros
Főbb feladatok:
- Beérkező áruk átvétele és a megfelelő raktárhelyre történő mozgatása
- Kivétjegyek alapján az áruk komissiózása és szállításra való összekészítése
- Szálanyagok (alumínium, acél és műanyag profilok) kézi és gépi mozgatása
- Tartozék anyagok raklapra történő összekészítése
- Kamionok le- és felrakása
- Részvétel az éves leltározásban
Az ideális jelentkező felé támasztott elvárások:
- Alapfokú végzettség
- Számítógép alapszintű használata
- Stabil, kiegyensúlyozott, szellemileg és fizikailag is terhelhető egyéniség
- Csapatmunkára való hajlandóság
- Precizitás
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Fémipari v. építőipari területen szerzett tapasztalat
- Gépkezelői ill. targoncavezetői jogosítvány
- nyelvismeret
Amit kínálunk:
- Versenyképes jövedelem
- Stabil munkahely
- Dinamikus csapat
Jelentkezés:
- fényképes magyar nyelvű önéletrajz
- email: hr@aks.hu
Örülünk, ha önéletrajzát elküldi számunkra, azzal a szándékkal, hogy munkatársunk legyen. Ahhoz, hogy pályázatát figyelembe tudjuk venni, kérjük jelölje meg, hogy mely terület iránt érdeklődik. Hálásak lennénk, ha a fényképes önéletrajzhoz a szokásos dokumentumokat (pl. másolat iskola végzettségről, nyelvvizsgáról stb.) mellékelné illetve fizetési igényét is megjelölné.