Szalagparancsok kihagyása
Ugrás a fő tartalomhoz

Felhasználó

Felhasználó adatait ill. jelszavát itt tudja bármikor megváltoztatni

Bejelentkezés



Amennyiben Ön korábban már regisztrált, akkor kérjük a következőkben adja meg e-mail címét és felhasználói jelszavát. Végül klikkeljen a "Bejelentkezés" gombra.

Elfelejtette a jelszavát?

Ön még nem regisztrált?  Klikkeljen a "Regisztráció"-ra.

AKSHeaderItemTypeRegister

Elfelejtett jelszó

Jelszócsere

Keresés

Nyelv

Ország

Állás

1.000 dolgozó 17 országban

Siker az alkalmazottak révén - Az ALUKÖNIGSTAHL-nál a munka azt jelenti, hogy mindenki felelősségteljes és jövőbemutató tevékenységet végez egy fenntarthatósági szempontból eredményorientált, nemzetközi társaságnál. Mint az 500 legnagyobb osztrák vállalat egyike és szinte valamennyi piacon, ahol jelen vagyunk, annak piacvezetőjeként folyamatosan keres képzett, új alkalmazottakat.

Aktuális állásajánlataink

Árugazdálkodó és termékfelelős specialista 

A fő feladatok: 
  • a cégcsoport által kizárólagosan forgalmazott SCHÜCO és JANSEN termékrendszerek, azok műszaki összefüggéseinek, sajátosságainak megismerése
  • a termékrendszerek rendelési anyaglista kalkulációjához használt szoftverek működési alapelveinek megismerése
  • az ügyfelek anyaglistáinak értelmezése, összetett cikkek értelmezése, felületkezelések típusainak megismerése
  • a licensz-jogosult termékgyártók gyártási szabályainak megismerése
  • az alapvető gyártási folyamatok és azok termékminőségre gyakorolt hatásainak megismerése
  • a jelentősebb projektek anyaglista előkészítésének ellenőrzésében közreműködés
  • a mindenkori rendelésállomány teljesítéséhez szükséges optimális árukészlet beszerzési igényeinek feltérképezése, elemzése és véglegesítése
  • az értékesítő és a logisztikai kollégák munkájának folyamatos támogatása
továbbá a későbbiekben
  • éves, negyedéves beszerzési kontingensek nyomonkövetése 
  • folyamatos kapcsolattartás a szerződött gyártókkal, mennyiségi és határidős egyeztetések bonyolítása
  • folyamatos egyeztetés a konszern többi készletgazdájával és a kapcsolódó társosztályok kollégáival
Az elvárásaink:
  • elsősorban műszaki vagy műszaki-gazdasági felsőfokú képzettség 
  • 1-2 év beszerzői vagy műszaki kalkulációs szakmai tapasztalat
  • magabiztos német és/vagy angol nyelvtudás szóban és írásban
  • felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (Outlook, Word, Excel, vállalatirányítási rendszer)
  • folyamatszemlélet, kiváló logikai és szervezőkészség
  • kitűnő problémamegoldó és gyors döntéshozó képesség
Az állás betöltéséhez előnyt jelent: 
  • építőipari vagy szerszámipari termékismeret
  • hasonló munkakörben betöltött 5 évnél több tapasztalat és gyakorlat 
  • a német és angol nyelv magabiztos ismeretén kívül egyéb nyelvtudás szóban és írásban
Amit kínálunk: 
  • folyamatos fejlődést és kihívást jelentő érdekfeszítő és sokrétű szakmai feladatok
  • versenyképes munkabér
  • kellemes és biztonságos munkahelyi környezet
  • hosszú távú munkalehetőség egy stabil hátterű nemzetközi cégnél
  • barátságos, támogató közösség és emberközpontú vezetőség

Salesforce – CRM megoldás fejlesztő mérnök

A főbb feladatok:
  • A cégcsoporton belül a Salesforce központi kapcsolattartójaként aktív együttműködés kialakítása a kulcsfelhasználók, az IT-részlegek és a külső szolgáltatók között
  • ERP / CRM interface aktív tervezése, kialakítása és működtetése a Salesforce alkalmazáshoz Microsoft Dynamics AX, D365 és iScala kapcsolódással, a társrendszeri fejlesztőkkel való aktív együttműködés
  • Szoros együttműködés a cégcsoport országainak lokális felhasználóival a Salesforce egyes moduljainak fejlesztésében, nemzetközi bevezetésében és működtetésében
  • Technológiai alapú új megoldások kidolgozása és megvalósítása, szorosan együttműködve az értékesítő, a logisztikai és a pénzügyi osztályokkal
  • Dokumentációk elkészítése, felülvizsgálata, aktualizálása, verziókezelés,
  • Innovációs megoldások aktív keresése a Salesforce és egyéb más CRM szoftverek területén és ennek alapján lehetséges koncepciók és felhasználási lehetőségeket kidolgozása, a javaslatok bemutatása az érintett területek felelőseinek
  • A vállalat belső folyamatait támogató egyéb alkalmazások fejlesztésében való aktív részvétel

Az ideális jelentkező felé támasztott elvárások:
  • Befejezett tanulmányok az üzleti informatika vagy informatikához kapcsolódó területeken
  • Legalább 3 éves szakmai tapasztalat az IT programozás és tanácsadás területeken
  • Aktív informatikai ismeret és tudás (adatbázis kezelés, programozás) 
  • Csapatban való együttműködési képesség és emellett önálló és hatékony munkavégzés nemzetközi környezetben
  • Angol nyelv magabiztos ismerete és aktív használata
  • Utazási hajlandóság a konszern tagvállalatok között

A pozíció betöltéséhez előny jelent:
  • a Salesforce vagy más CRM rendszerek bevezetésében szerzett tapasztalat
  • Projektmenedzsment-módszerek ismerete és jó prezentációs képesség
  • Tapasztalat és jártasság az értékesítési folyamatok leképezésében, a folyamatirányítás és a kontrolling területén
  • Fejlesztési és rendszertervezési módszertanokat ismerete, használatukban való jártasság
  • Német nyelv ismerete, esetleg kelet-európai nyelvek (bolgár, román, szerb-horvát) ismerete

Amit kínálunk:
  • folyamatos szakmai fejlődés és kihívásokkal teli, változatos munkafeladatok
  • versenyképes jövedelem
  • rugalmas munkaidő, egészséges munkakörnyezet
  • biztos vállalati háttér egy lendületes, támogató, nemzetközi csapattal

Jelentkezés: magyar és angol nyelvű képes önéletrajzzal (mindkét nyelven szükséges!)

Sales Process Solution Manager

Main responsibilities, tasks:
  • You record requirements or proactively bring in ideas for software and process changes and develop suitable concepts for use in salesforce.com and other sales relevant software.
  • Based on your collaboration with the process owners, IT and external partners, you will work on the development of reusable modules for all using organizations internationally. Thereby you benefit from your profound IT and database knowledge.
  • You will implement simple developments in the system to automize and digitize sales processes by yourself and secure the functioning of the existing interfaces.
  • At the same time you actively participate in the development of a support concept and will roll it out internationally.
  • You will gradually take on the main responsibility for the implementation roadmap of work packages for existing and new implementation and support projects. 
  • You act as a coach for the power users of Salesforce.
  • You will develop into the central contact person for Salesforce and act as an interface to power users, IT and external service providers and ensure the                        efficient processing of implementation measures. 
  • You will continuously challenge existing processes and act as a sparring partner for users and process owners in all countries.
  • You actively look for innovations in the area of Salesforce, CRM and other software and develop active concepts and use cases. 

Your profile:
  • Completed studies in the field of business informatics or related fields
  • At least 4 years of professional experience
  • IT skills (databases, programming e.g. SQL, Java, Visual Basic, Talend, etc.)
  • Know-how in the field of marketing automation, sales process management, process management and controlling desirable
  • Experiences with CRM systems and in particular with salesforce.com is a plus
  • Very good understanding of project management methods and good presentation skills
  • Experiences with process management
  • Ability to work in a team, enjoy independent work and enjoy implementing your own ideas in an international context 
  • Very good knowledge of English, knowledge of Southeastern European languages or German are a plus but not a must

Employment type: full time
Place: Budapest, District 4.

​​Export logisztikai ügyintéző

A főbb feladatok:
  • a cégcsoport országaiban működő vevők és a cégcsoport vállalatai belső megrendeléseinek feldolgozása, nyomon követése és dokumentálása a rendeléstől a kiszállításig
  • a forgalmazott termékek, termékrendszerek alapszintű ismeretének elsajátítása
  • az ügyfelek szerződéses feltételeinek ismerete, nyomon követése
  • folyamatos kapcsolattartás a raktári és a beszerzési kollégákkal
  • részvétel az éves leltározás adminisztratív lebonyolításában
  • mennyiségi, minőségi reklamációk kezelése, rendszerezése 

Az ideális jelentkező felé támasztott elvárások:
  • legalább középfokú végzettség
  • magabiztos német vagy angol nyelvtudás 
  • export/import logisztikai folyamatok ismerete
  • ​ügyfél központú magatartás
  • jó kommunikációs készség, csapatmunkára való hajlandóság
  • MS Word, Excel, egyéb MS Office programok, vállalatirányítási rendszer felhasználói szintű ismerete
  • megbízhatóság, precizitás, rendszerszemlélet 
  • stressz-tűrő képesség

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
  • MS Dynamics AX, MS D365 és/vagy iScala rendszer ismerete
  • műszaki, építőipari, alkatrész forgalmazáshoz kapcsolódó szakterületen szerzett korábbi ismeret, tapasztalat
  • egyéb, a német és az angolon kívül más dél-kelet-európai nyelvek magabiztos ismerete

Amit kínálunk:
  • versenyképes jövedelem
  • fejlődési, tanulási lehetőség egy nemzetközi cégcsoportban
  • jó hangulatú, dinamikus csapat
  • egészséges környezetre, életvitelre törekvés a céges működésben



Vontató targonca vezető raktáros

Főbb feladatok:

  • 6 méteres szálanyagok árumozgatása elektromos vontató targoncával és híddaruval
  • áruátadás, áruátvétel ellenőrzése és lebonyolítása
  • tartozék anyagok raklapra történő összekészítése
  • kamionok le- és felrakása
  • részvétel az éves leltározásban 

Az ideális jelentkező felé támasztott elvárások:

  • megfelelő szakirányú végzettség (targoncavezető)
  • számítógép, vonalkódolvasó alapszintű használata
  • stabil, kiegyensúlyozott, szellemileg és fizikailag is terhelhető egyéniség
  • csapatmunkára való rátermettség
  • precizitás

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • fémipari v. építőipari területen szerzett tapasztalat 
  • híddarukezelői jogosítvány 
  • nyelvismeret

Amit kínálunk:

  • Versenyképes jövedelem
  • Stabil munkahely 
  • Dinamikus csapat 

Jelentkezés:
  • fényképes magyar nyelvű önéletrajz


Raktári adminisztrátor

Főbb feladatok:

  • Bejövő áruk dokumentációjának kezelése
  • Készletre vételezés
  • Szállítási/árukiadási dokumentációk összekészítése
  • Reklamáció kezelésében közreműködés
  • Készletellenőrzés
  • Raktári folyamatokban közreműködés, pl. leltározás
  • Folyamatos kapcsolattartás a raktár- és csoportvezetővel


Elvárások:
  • középfokú végzettség
  • ügyfélközpontú magatartás
  • termékismeret tanulási hajlandóság
  • magabiztos felhasználói szintű számítástechnikai ismeret
  • önálló munkavégzés
  • valamely vállalatirányítási rendszerben szerzett tapasztalat
  • megbízhatóság, rugalmasság, pontos munkavégzés

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
  • hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • fuvarszervezési ismeretek
  • német nyelvtudás
  • iScala és/vagy MS Dynamics AX (Axapta) rendszer ismerete
  • építőipari, alkatrész forgalmazáshoz kapcsolódó szakterületen szerzett korábbi ismeret, tapasztalat

Amit kínálunk:
  • versenyképes jövedelem és hosszútávú munkalehetőség egy stabil vállalatnál
  • fejlődési, tanulási lehetőség egy dinamikus csapatban
  • egészséges környezet, gyümölcsnapok és sportos életmódra ösztönzés
  • kihívást jelentő feladatok egy növekvő vállalatnál

Jelentkezés:
  • fényképes magyar nyelvű önéletrajz 
  • email: hr@aks.hu



Raktáros

Főbb feladatok:

  • Beérkező áruk átvétele és a megfelelő raktárhelyre történő mozgatása
  • Kivétjegyek alapján az áruk komissiózása és szállításra való összekészítése
  • Szálanyagok (alumínium, acél és műanyag profilok) kézi és gépi mozgatása
  • Tartozék anyagok raklapra történő összekészítése
  • Kamionok le- és felrakása
  • Részvétel az éves leltározásban 

Az ideális jelentkező felé támasztott elvárások:

  • Alapfokú végzettség
  • Számítógép alapszintű használata
  • Stabil, kiegyensúlyozott, szellemileg és fizikailag is terhelhető egyéniség
  • Csapatmunkára való hajlandóság
  • Precizitás

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Fémipari v. építőipari területen szerzett tapasztalat 
  • Gépkezelői ill. targoncavezetői jogosítvány
  • nyelvismeret

Amit kínálunk:

  • Versenyképes jövedelem
  • Stabil munkahely 
  • Dinamikus csapat 

Jelentkezés:
  • fényképes magyar nyelvű önéletrajz 
  • email: hr@aks.hu


Örülünk, ha önéletrajzát elküldi számunkra, azzal a szándékkal, hogy munkatársunk legyen. Ahhoz, hogy pályázatát figyelembe tudjuk venni, kérjük jelölje meg, hogy mely terület iránt érdeklődik. Hálásak lennénk, ha a fényképes önéletrajzhoz a szokásos dokumentumokat (pl. másolat iskola végzettségről, nyelvvizsgáról stb.) mellékelné illetve fizetési igényét is megjelölné.